شیوه‌نامه فعالیت دفاتر کار اداری (مشترک)

به منظور تسهیل امور سرمایه‌گذاران و کاهش هزینه‌های شروع کسب‌وکار، سازوکار ایجاد و فعالیت دفاتر کار اداری (مشترک) در منطقه آزاد مازندران تدوین شده است. این دفاتر با هدف ارائه فضای مناسب کاری، استفاده مشترک از تجهیزات، تسریع مراحل ثبت شرکت و ایجاد تمرکز خدمات اداری راه‌اندازی می‌شوند.
ضوابط اصلی شامل: حداقل متراژ دفتر، تعیین محل استقرار شرکت‌ها، وجود امکانات اداری، داشتن کدپستی معتبر، حضور مسئول دفتر و ارائه منظم گزارش‌ها است. صدور مجوز برخی فعالیت‌ها مانند بانکی، صرافی، بیمه و خرده‌فروشی در این دفاتر ممنوع می‌باشد.

نسخه کامل شیوه‌نامه، شامل تمامی مواد و بندهای اجرایی، در بخش سرمایه‌گذاری سایت قابل مطالعه است.

مشاهده نسخه کامل شیوه‌نامه از منوی «سرمایه‌گذاری»